fantastiskt

2015-02-19 . 20:33:18
allmänt // Kommentarer 0


såhär sen Sanna ut när hela hennes liv har försvunnit från datorn. Idag hände det som egentligen inte får hända - min hårddisk kraschade. Det är väl inte hela världen, tänker ni, men tro det eller ej - ibland känns det som det. Som TUR var hade jag lyckats säkra alla bilder som mamma jobbat med under hela hösten på ett separat USB, men resten är putsväck - filmer, musik, dokument, noter, och alla bilder från gymnasietiden fram tills nu. UNDERBART. 
 
Sitter i skrivandets stund på slottet - åkte hit för att öva/kolla på senaste Agent Carter/Supernatural med Anna - fast mest för serierna egentligen, övade ändå tidigare idag. Kommer få abstinens under det här lovet, är SÅ HIMLA GLAD VERKLIGEN. Ska åtminstone försöka vända tillbaka dygnet nu, antar att det är lite lättare att göra när man inte kan få för sig att ha HP-maraton varje kväll längre. Ska iallafall upp tidigt (08:00!!) imorgon och gå på kroppskännedom, och sen ska jag försöka öva och vara duktig och träna och göra god mat och handla, men tror att det kommer sluta med att jag kommer sitta och sura i ett hörn på loftet hemma istället. 
Ursäkta för mina vedesutbrott framöver - jag blir nästan lika illa utan filmer och foton som när jag inte har ätit mat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback