haim

2013-10-12 . 17:56:58
allmänt // Kommentarer 1


innan jag säker något annat måste jag bara tipsa om Haim, ett sjukt bra band med tre systrar. Lyssna! 
Haim – Falling



vaknade med en craving efter choklad, så löste det hela med lite chokladmuffins. Det hjälper alltid! 
Idag var en såndär seg dag. Har inte riktigt återhämtat mig efter veckans feber, men jag kommer sakta tillbaka. Är sådär äckligt seg, så vill bara ligga i sängen under en filt och titta på film. Tror att det är precis det jag ska göra kvällen lång helt enkelt.

(OCH JAG MÅSTE SE PÅ NYA SÄSONGEN AV AMERICAN HORROR STORY IGEN! Första avsnittet var helt sjuuuukt, är redan besatt! SE DET!)
 
 

Postat av: Mamma

Stor kram!!! <3

2013-10-12 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback