ett stort tack

2013-11-11 . 17:31:09
kreativitet // Kommentarer 0


 
först och främst vill jag bara säga ett stort tack till dig som har gått in och läst mitt senaste inlägg under den här veckan. Om jag ska vara ärlig trodde jag verkligen inte att någon skulle bry sig, och att jag bara fick en chans att kunna skriva av mig. Men den responsen jag fick av alla er - även människor jag inte alls känner..... Jag finner inte ord. Det låter lite fånigt, men det är verkligen sant. När jag under onsdagskvällen skrivit texten och hunnit smälta alla känslor, så fick jag - från ingenstans - så mycket respons så att jag helt kom av mig. Tack snälla, det betyder otroligt mycket för mig. Att folk faktiskt bryr sig. Jag kan verkligen inte tacka dig nog. En STOR kram!
Så. Nu har jag fått ur mig lite av all tacksamhet iallfall. I eftermiddags plockade jag fram mina kolkritor, och började måla lite. Tanken var först Bowie, men som vanligt blir det något annorlunda. Är nöjd dock. Och jag skulle tro att även det här är som en sorts terapi för mig - och det har jag verkligen ingentning emot ALLS! Nu ska jag laga matlådor, och inte göra något viktigt alls för resten av kvällen. Kan nog behövas ibland.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback