kvällstrött

2013-05-20 . 23:50:00
funderingar // Kommentarer 0


nu är jag så fruktansvärt trött så jag tror jag smäller av. Men det är okej. Har världens goaste sovmorgon imorgon bitti, känns rätt behövligt. Allt känns så fruktansvärt, väldigt, otroligt, superbt FABULÖST bra just nu, så jag tror att jag nog bara går omkring och väntar på att världen ska rasa samman runtom mig. Hoppas på tårna så att säga. Nu är det inte lång kvar ALLS - 16 ynka dagar kvar, sen är jag fri. Åtminstone i två månader, sen börjar flytten till Falun. Känns rätt kul nu, har nog börjat fatta att jag faktiskt håller på att förverkliga allt jag tänkt på, just nu. På onsdag har vi vår utspark, nästa vecka är det massa konserter, och efter det är det bara en massa lek i skolan och sen är det studentdagen! Galet. Får försöka satsa allt jag har de här kommande dagarna på plugg. Iallafall tills på onsdag då jag har mitt sista prov någonsin.
Som sagt - känns helt ok för min del.
 
bra kvällsmusik, lyssnalyssna! Noah And The Whale – Heart Of Nowhere


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback