vad jag gjort

2013-03-04 . 22:29:00
estet // Kommentarer 0


Idag har det hänt ganska många nya saker för mig:
- var för några veckor sedan idiotisk nog att skriva upp mig på en danslista till Musikgymnasiets projekt. Så nu ska jag (som antagligen är den mest oerfarna dansaren där), dansa tillsammans med fyra andra tjejer på en låt. På teatern. Framför publik. Det blir nog roligt, hoppas jag. Jo men det blir det!
- jag har gjort en telefonintervju. Visste inte alls att jag ens kunde låta sådär glad i telefon. 
- har nästan sprungit en mil. Eller ja, runt nio km. Men ändå - för att vara mig är det rätt stort.
Förutom allt detta har det vart en rätt grymt ok dag. Har antingen hängt omkring i Wennerbergssalen på Musikgymnasiet och lärt mig en massa koreografi, stått i en fin körsal och spelat flöjt, eller tränat så att jag nästan dog. Allt var såklart underbart! Rätt härligt känsla när man insåg att de kommande tre veckorna kommer se ut precis såhär - plus att vi sen är på teatern och övar 24/7 och sen har konserter. Kommer bli fett!
 
Saknar mitt "långa" hår förresten. Börjar tröttna REJÄLT på att ha kort hår. Intressant att veta, eller hur?
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback