#projektlovelovelove

2013-03-23 . 02:47:00
estet // Kommentarer 0


backstage-häng med en underbar Erica. Det seriösa posandet höll i ca två sekunder för mig. Om ens det.
tänkte att jag nu skulle lägga upp en massa bilder här, men såg alldeles precis nyss att klockan är halv tre - så det blir nog inte så. Har suttit i några timmar nu och fört över bilder till facebook (där ni gärna får kika in), samt redigerat en hel mängd med gamla bilder. Det tog sin tid!
 
Har iallafall har SJUKT ROLIGT de här tre veckorna - tycker väldigt synd om er som inte fick chansen att gå och se showen, för det har varit helt otroligt - speciellt ikväll! Så mycket jubel har jag nog aldrig hört innan! Det är också vid sådana här stunder som jag känner mig lite extra sorgsen över den lilla tid som är kvar med klassen. Om bara några ynka få månader är det slut, och sen kanske man inte ses igen. Är glad att jag har fått lära känna de underbara människor som jag träffar varje dag i skolan, ni är guld värda, verkligen. 

FÖRRESTEN! Om du har Instagram så tycker jag DEFINITIVT att du ska knappa in hashtaggen #projektlovelovelove och kolla in alla underbara bilder från de tre senaste veckorna! Älskar vartenda foto!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback