musikkonservatoriet?

2013-03-25 . 19:58:00
allmänt // Kommentarer 0


har alldeles nyss kommit hem efter ett träningspass på Livingroom i Skövde! Kände för variation efter Energi, och har hört så mycket bra om just Livingroom. Det var hur bra som helst verkligen, kommer verkligen fortsätta där! Efter 5 km på löpbandet blev jag trött, tänkte att "det är ju faktiskt lov", packade ihop mina saker, duschade och gick sedan en sväng på stan.
Nu ska jag ta och öva flöjt, det känns verkligen som att det behövs nu. Fick brev från Falun idag, och precis som med Kävesta har de fått för sig att de ska ha uppsamling alldeles för tidigt på morgonen. Jag ska vara där kl 0900 på måndag om två veckor."Det är väl ingen fara" tänker ni, "hon kan väl ta in på hotell" eller så. Så tänkte iallafall jag. TILLS jag kom på att jag har konsert kvällen innan i Skara. Which means; jag kommer hem typ 22 på söndagkvällen, duschar, somnar, och måste åka till Falun vid 3-tiden på morgonen. Det är tur att jag har en snäll pappa som kommer skjutsa.
blir att bita ihop bara. Men det blir roligt - och nervöst. Är peppad ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback