två månader!!!!!

2013-06-12 . 16:28:14
funderingar // Kommentarer 0


känner mig så äckligt galet nöjd nu. Varför? Jag har gjort mitt Cambridgeprov nu!!!!!!!! Det irriterande, jobbigt stora provet är nu över och jag är SÅ glad (provet tog dessutom ca 6 timmar av min dag). Nu ska jag ta glass, sova, och bara allmänt slappa för nu har jag officiellt tagit studenten! 

Imorgon börjar allt det där läskigt vuxna för mig. Ska övningsköra som vanligt, men också börja kolla lägenheter till lilla Falun. Ett läskigt och enormt stort steg ju - att jag ska flytta hemifrån har inte riktigt börjat bli en bekväm idé än tror jag. Men samtidigt såå roligt. Har ju längtat efter det här så länge! Då får jag ju också på att inviga mitt påslakanset jag fick i studentpresent.... med dalahästar på.
Ha. Ha. Mina föräldrar har allt humor. 
Men allvarligt. Om nästan exakt två månader har jag flyttat hemifrån. En nystart, jag tror det behövs. Om jag skulle bryta ihop av hemlängtan så finns ju faktiskt skype och andra sociala medier som jag måste lära mig använda. PLUS Erica ska ju faktiskt komma och inviga lägenheten med mig, blir skôj. Jag måste ju försöka hålla kvar dialekten däruppe. Men dalmål är ju allt mysigt! Bara jag inte kommer hem med knätofsar så är mina föräldrar glada. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback