till slut

2013-06-23 . 21:25:00
kreativitet // Kommentarer 0


Igårkväll fick jag ett sms av Erica, "du har ingen lust att bara åka nånstans va?". Tänk för att det hade jag, och kl  20 var vi på väg mot något då okänt mål. Det hela slutade med att vi på något sätt hamnade i Karlskrona och sov över i bilen, gick upp imorse och utforskade staden lite. Två saker var bäst - först glassen på Glassiären! Alltså, jag har ALDRIG i mitt liv ätit någon godare glass!!!!!!!!!!!!!!! Heaven on earth, verkligen.
(plus, den var allvarligt STÖRRE än mitt huvud. Insane)
Det andra var en impulsTATUERING som jag gjorde(!) hos en trevlig tatuerare mitt i stan. Har verkligen tänkt på att tatuera mig under en så lång tid, men har aldrig hittat ett bra ställe att göra det på. Förra året skissade jag ihop en liten kladd. Jag har alltid vetat att jag kommer göra en tatuering till Lovisa, men aldrig på vilket sätt - men efter lite letande på världens största inspiratonskälla Internet, fann jag min inspiration och gjorde ett ambigram, en text som går att läsa både uppifrån och nedifrån. Det känns som att både hon och jag kan läsa, på något sätt. 
Hur som helst, är så nöjd. Det hade inte kunnat bli bättre verkligen, och på något sätt känns det lite tryggare att flytta till främmande Falun - nu har jag ju iallafall lite sällskap.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback