resten av sommaren

2013-06-30 . 18:46:00
allmänt // Kommentarer 0


har under de senaste veckorna sakta men säkert återupptäckt min älskade bokhylla. Plötsligt insåg jag att jag har en så otroligt bra samling litteratur att jag nästan kom av mig. Har kommit igång nu och plöjt igenom en massa böcker jag läste när jag gick på högstadiet, som tex. Fallen (läs den! Har antagligen alla Joyce Carol Oates' böcker) och en massa bra musikbiografier.
Ps känner mig stolt att jag hade så bra boksmak redan då, när alla andra antingen läste hästböcker eller Laura Trenter-böcker. 
köpte världens finaste skrivbok idag förresten. Har redan fyllt varje sida i min "gamla" dagbok, den i läder som jag beställde från Barnes & Noble förra året. Hade egentligen tänkt beställa en ny likadan, men blev så kär direkt när jag såg den här i bokhandeln. Den kommer nog passa mig utmärkt, speciellt i Falun!  
 
NU ska jag se the Hobbit (= MIN ABSOLUTA FAVORITFILM) för den sjunde gången sen de senaste fyra dagarna, och läsa massa om the Desolation of Smaug (som btw BENEDICT CUMBERBATCH GÖR RÖSTEN TILL!!!!!!!!)
 
Nördig? Jag? #förstårintevadnipratarom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback