för jag har tagit studenten

2013-06-06 . 22:02:29
estet // Kommentarer 0


Jag har nog aldrig tidigare haft så roligt som jag har haft de senaste tre dagarna. I måndags var det sista skoldagen med Avloppet (klasstävlingar) på dagen och skumparty på Bogrens på kvällen, i tisdags var jag ledig och åkte ut till Alice och målade till flaket, och igår TOG JAG STUDENTEN! Först nu under kvällen börjar jag sakta förstå att jag aldrig mer behöver gå i skolan. Aldrig. Någonsin. Jag fick så mycket fina saker också - underbara kokböcker, flytta-hemifrån-saker, och EN DATOR! Och om två månader flyttar jag till Falun och spelar flöjt dagarna långa. Det kan verkligen inte bli så mycket bättre nu. Men kommer fortfarande gråta över att jag inte kommer se alla i ES3m varje dag framöver.... Märklig känsla. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback