Wrågården

2013-07-14 . 19:54:22
allmänt // Kommentarer 0


vaknade upp till nyheten om Cory Monteith's död, och mådde kasst. Det var lite som "Michael Jackson-perioden" igen - chocken över att en av dina idoler plötsligt dött, går inte riktigt att förklara. Någon man sett upp till och beundrat under en väldigt lång tid.... jag vet inte. Det har inte riktigt sjunkit in än tror jag.
Under all den här "chocken", eller vad man ska kalla den, så åkte hela familjen iväg till Wrågården utanför Falköping. Det är som en älg-ochbisonoxfarm där man kan få gå runt och kolla på djuren, ha femkamp, fotbollsgolf och massa annat roligt. Det var kul (det typiska Johansson-nöjet), och det var skönt att tänka på något annat för en stund.  
Nu ska jag iallafall försöka sansa mig lite, och lyssna på Glee-soundtrack och se några avsnitt, bara för att. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback