the Heritage Orchestra

2013-07-02 . 21:17:00
allmänt // Kommentarer 0


sitter nu och fullständigt drömmer mig bort medans jag lyssnar till Jamie Cullums konsert i Albert Hall som han gjorde under Proms 2010 (ps finns på youtube HÄR). Introt är helt magiskt, och jag FATTAR INTE att han inte är mer känd egentligen. En helt fantastisk pianist är han, och här (på konserten) har han hela the Heritage Orchestra bakom sig. Får rysningar över hela kroppen. Åh vad han är bra, inte undra på att större delen av mina Spotify-listor är fyllda av hans namn.
Hade halkörningen på Kinnekulle idag förresten! Har aldrig haft så roligt innan - att få köra ner sig fullständigt på vattenplaningar under ösregn är en rätt kul upplevelse! Nu måste man bra börja plugga ordentligt på teorin... det är väl mindre roligt antar jag. Men i slutändan är det ju värt det. Sen är det ALDRIG MER plugg, får väl tänka så istället! Men nu väntar som sagt konserten istället, lite roligare ändå! Ska nog kolla på Meet the Robinsons sen, för att få lite mer skön stämning, haha... 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback