en dag i hamnen

2013-07-09 . 22:41:00
instagram // Kommentarer 1


 
 
 
Har gjort en jättefin dagsutflykt till Hjo idag, pappa väckte mig "tidigt" imorse, och så fick jag övningsköra dit. Lite lunch, lite glassätande och mycket sol fick vi känna på, och det var precis som om man kört till Spanien eller Grekland istället för lilla Hjo. Dagen har iallafall varit rätt underbar - en bättre, mysigare och skönare dag får jag nog vänta på. Efter att ha kollat på Håkans konsert på Skansen på SVT ska jag nu bara lyssna på Jonas Gardells Torka aldrig tårar utan handskar-ljudbok och beröras.
 
P.S mitt älskade Photoshop har raderats från min dator, så jag har inget bildredigeringsprogram ALLS nu, snyft.
Jag får förlita mig på Instagrambilder tills vidare.
 
-

Postat av: beatrice

tack tack så jättemycket. se till att fixa photoshop! jag har fixat mitt cs6 via piratebay hehe.

2013-07-11 @ 21:31:07
URL: http://almhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback