Chris Martin

2013-07-17 . 01:18:00
kreativitet // Kommentarer 0


hade jätteJÄTTEtråkigt tidigare idag, så åkte in till stan lite spontant sådär. Efter en timme kom jag hem med lite olika saker, bland annat massa nya grymma tuschpennor - mina har en tendens att sådär oangeläget få för sig att ta slut bara sådär. Har haft en massa inspiration i huvudet de senaste två dagarna, och jag var tvungen att få ut det! Lyssnade lite på the Scientist av Coldplay och fick för mig att måla av Chris Martin, och det gick bra faktiskt! Har fått tusch över hela mig nu..... även på knäna. Hur lyckas man få tusch på knäna?!
Jag kunde inte bestämma mig först om jag skulle behålla skissen och bara köra på konturer och så (som på andra bilden här över), men till slut så fyllde jag i allt ändå. Kunde inte riktigt låta bli! Imorgon ska jag försöka duscha av allt kladd - har försökt hela kvällen, men jag lyckas inte så bra. Fast det gör jag ju aldrig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback