PENTAX

2013-01-13 . 18:52:00
funderingar // Kommentarer 0


hittade en gammal kamera i huset för några månader sen. En analog, gammal och vacker Pentax-kamera, som självklart har passerat bäst-före-datumet sedan länge. Har länge önskat mig en analog kamera  - det har funnits en sån önskning sedan rätt långt tillbaka, men nu plötsligt kom den fram igen. Kanske kan jag någon gång i framtiden återuppliva Pentaxen och experimentera? För det finns inget vackrare än bilder fotade med äldre kameror, enligt mig.
är sjuk nu också. Vaknade upp med vad som kändes som rakblad i halsen. Det har tagit mig hela dagen till att ens starta upp datorn, jag är så fruktansvärt trött. Det är tur att twitter, tumblr och andra fandom-sidor finns som kan hålla mig sällskap.
Och Sherlock och en kopp te förstås.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback