charcoal

2013-01-09 . 22:08:00
kreativitet // Kommentarer 0


kludd
har haft en sån där ritdag idag. Hittade mina gamla kolkritor, vilket ALLTID är roligt att måla med - och sen hittade jag ett NYTT block. Kunde ju inte bli bättre! Har ett nyårslöfte att göra läxor och skolgrejer direkt när jag får uppgiften, istället för att vänta tills det är 20 min kvar av deadline..... Det kanske kommer hålla några veckor (om jag känner mig själv rätt), men känns skönt att inte ha någonting att göra just nu pga det. 
ska fira denna tillfällga ledighet med några avsnitt av Sherlock, det var ALLT FÖR LÄNGESEN. Firade lite innan också med att ta mig friheten till att försöka fånga ett klasiskt Sherlock-ögonblick i en kolteckning, är ändå nöjd (inte färdig än!). 
 
upptäckte nyss att jag antagligen har råkat nudda ansiktet...har ingen aning om hur det gick till, men har kol i hela ansiktet! Tur att man inte bryr sig så mycket om man kletar ner sig med färg..... är ju van.
 
Det har inte hänt så mycket här på senaste tiden har jag sett. Förlåt för det, jag försökte dra ut så mycket det gick på mitt SISTA jullov i gymnasiet (rätt sjukt). 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback