22:30

2013-01-27 . 22:30:00
funderingar // Kommentarer 0


sitter i skrivandets stund med blandade känslor. Dels är det jobbigt på grund av en ständigt återkommande söndagsdepression (som nog alla studerande tonåringar känner till), och dels för någon anledning som jag ännu inte kommit fram till vilken det är än. Så blir det ju ibland. Man vill liksom bara försvinna för en stund; gå in i ett rum där bara du finns, och inget annat, och bara vara. Ingen stress, inga problem, inga bekymmer. Det skulle vara skönt att ha ett sånt rum här. 
Men sen mår jag bra också, konstigt nog. Kanske för att jag har flöjtlektion imorgon, kanske för att jag inte har några läxor (för stunden), för att jag har beställt en ny dagbok (=en nystart), kanske för att musikgymnasiet just nu förvandlas till världens skönaste ställe att hänga på, eller för att jag ska lyssna på Vägus på onsdag. Inte vet jag. Men det är ändå rätt bra nu, och det är ju det som räknas.
Lite bra musik får avsluta den här kvällen iallafall.
----> the.playlist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback