21:04

2013-01-23 . 21:04:00
allmänt // Kommentarer 1


Bad Things
just nu känns allt så himla bra. Mitt projektarbete har STORA planer (spoilers) + (alla stycken jag ska spela börjar faktiskt sitta riktigt bra), jag ligger före min planering, jag har gjort alla skoluppgifter och är just nu läxfri, det är 16 dagar kvar tills vi åker till Tänndalen, och efter det börjar storprojektet på Musikgymnasiet och håller på för nästan en månad i sträck.
Så nu har jag gjort massvis av nödvändiga saker som att:
- uppdaterat Spotify-listor (the.playlist <--. klicka) 
- skrivit dagbok
- drickit te
- övat flöjt (och piccola(!))
- sett på True Blood och trånat efter en ny säsong
och nu ska jag kolla på Captain America. Om trean kommer vara såhär så ä're lugnt för min del.

Postat av: Mamma

Jag älskar dig, Sanna! <3
Bamsekram från mamma

2013-01-24 @ 10:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback