vill tillbaka

2013-02-23 . 23:34:00
funderingar // Kommentarer 0


(kassa instagrambilder)

Idag har varit en bra dag. Lunchat med mamma, shoppat, drömt om London, sett på film och läst en massa bra böcker. Just Kids har varit mitt största intresse för idag, och med all rätt - om ni får chansen att läsa den, så gör det! Den förändrar ditt LIV, just saying.

Hittade Lovisas diktbok tidigare förresten, och jag har aldrig ens sen den förr. Det var rätt häftigt, och blir ändå stolt över henne på något sätt. Hon var så bra. Är så bra. Har fortfarande inte lärt mig vad jag ska säga.

Nu ska jag drömma lite mer, och sen sova. Det här med att gå upp innan tolv på helger börjar nog äntligen kännas något normal. Förhoppningsvis iallafall.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback