sista dagen

2013-02-17 . 19:44:00
allmänt // Kommentarer 0


Nu äntligen är balklänningen beställd! Känns skönt att ha det gjort, har gått omkring med en klump i magen i vad som känns som evigheter. Gjorde nyss Klaras Underbara Supermüsli (som jag kallar den), och ska nu få njuta av min välkommen hem igen-present av mamma - choklad! Åh just det, imorgon börjar skolan igen, det ska bli rätt härligt om jag ska vara ärlig. Fördelar?  Man träffar allihop igen, det är ju faktiskt trevligt. Nackdelar: Imorgon måste jag släpa på mängder av saker - flöjten (fast det gör jag så gärna), min enorma notmapp, Trevor Wye's Practice Book (aka flöjtbibeln), den enorma Cambridgemappen som jag var dum nog att ta hem över lovet trots att jag inte behövde, extra kläder plus Karlsson på Taket-propeller till morgondagens dagisprojekt, och dator. Men som sagt - nu är det bara choklad och Queen som gäller för min del.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback