kvällsprojekt

2013-02-16 . 22:15:00
kreativitet // Kommentarer 0


Jag har känt mig vansinnigt produktiv idag. För det första steg jag upp halv tio på en lördag (rätt ovanligt för min del), för att sedan åka in till Musikgymnasiet för att hjälpa min slagverkslärare att skriva klart en Taiko-låt till storprojektet på teatern om några veckor. Resultatet kommer bli grymt; vågar inte säga så mycket mer än så!
Har förutom detta städat och plockat upp allting från skidresan - det är heller inte värst vanligt för att vara mig. 
Jag har också fått reda på att Falun faktiskt har en rätt intressant utbildning på Musikkonservatoriet som verkar passa mig! Jag blev väldigt glad; trodde att det mest var en skola som passade stråkmusiker...Men tydligen inte! Antar att jag får lägga till Falun på listan. Det ENDA som känns jobbigt nu är all ekonomi!! Usch, kan inte allt bara vara gratis ibland.. Eller ännu bättre, kan inte någon snäll människa komma och ba' Hej du Sanna, du ser ut att behöva några hundra tusen, vill du ha? Det vore väl trevligt, här varsegod! 
Det skulle vara lite skönt tycker jag. 
fy vilket äckligt I-landsproblem
 
Nu har jag bara glott igenom mängder av serier (får ju inte komma efter), och samtidigt lekt med tuschpennan lite! Så himla kul verkligen, man glömmer genast allt annat och till sist upptäcker man att man har suttit och bara ritat i ett par timmar. Men den tiden är värt det, verkligen. Nu blir det mer Supernatural och dagboksskrivande. Skönt att vara hemma igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback