bra dag

2013-02-28 . 19:52:00
estet // Kommentarer 0


har nyss kommit hem efter en väldigt, väldigt bra projektredovisning av mina fina klasskamrater. De hade som projekt att byta instrument med varandra, och då lära sig ett nytt från grunden - och nu blev det en konsert. Är SÅ stolt, riktigt kul! Jag fick några rosor i slutet också, för att jag lånade ut min gamla flöjt, och det var ju också rätt trevligt. Oförtjänt, men trevligt.
Imorgon är det bara bra saker som händer:
 
- projektarbetsplanering med Martin ( rätt skönt att vi är precis lika mycket förberedda.... dvs inte så mycket)
- rep för storprojektet 
- flöjtstämrep för projektet
- jag ska träna 
- jag ska klippa mig
- plus det är fredag och typ världens bästa dag i allmänhet
 
Det ska bli kul. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback