sådär

2013-08-18 . 17:31:08
 // Kommentarer 1


börjar sakta men rätt så säkert känna mig bekväm här. Är så kär i allting, det tar liksom aldrig slut!
Har spenderat hela min dag med att tillsammans med mamma och pappa åka runt om i Falun och köpa allt möjligt som jag inte tänkt på - lite glas, lite bestick, en stavmixer, såna saker. Vuxenpoäng där! Alla jag träffat än så länge är så sjukt lugna och avslappnade, så känner mig väldigt välkommen. Det värsta är väl kvar dock. Att bestämma mat och sånt. men ÄNTLIGEN kan jag bestämma själv över maten och när jag ska äta, vilken makt egentligen, sjukt. Ska njuta för fullt.
mamma och pappa åkte hemåt för någon timme sen, och det känns än så länge bara skönt om jag ska vara ärlig. Antar att alla känslor kommer om ett tag. Taggad för detta.......... Ska äta min Subway-macka och se på Sherlock och gråta lite ikväll tror jag.
 
(och köpte minneskort idag så ÄNTLIGEN kunde jag ta upp kameran lite.....åhh skönt)

Postat av: Mamma

Åh, så fina bilder! Jag saknar dig jättemycket, älskade Sanna!!!! Stor kram!!!! Mamma

2013-08-19 @ 09:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback