Falun!

2013-08-17 . 21:22:00
allmänt // Kommentarer 0


Jag hade tänkt vara jättekreativ och sådär och ta bilder med systemkameran och redigera och annat - men så har jag självklart glömt minneskort. SUCK. Ni får nöja er med bilder från mobilen tills vidare!

 
Nu sitter jag här, i min nya "lägenhet". Känns lite galet. Men fantastistk! Det är så otroligt fint och mysigt här - och inte bara rummet - hela staden är supermysig på alla sätt! Det känns verkligen som att jag har hamnat rätt nu. Fast jag antar att jag kommer tycker lite annorlunda imorgon när mamma och pappa har åkt hemåt - men egentligen blir det nog bara roligare och roligare! Ser fram emot tisdag och första dagen på Konservatoriet, taggad! (och ja, jag har en Charlie Chaplin-spegel. Hur tufft eller?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback