ensam hemma.....

2013-08-31 . 21:20:56
funderingar // Kommentarer 3



nu är jag ensam igen. Erica kom upp hit i torsdags och åkte vid tolv idag. Det var så skönt att ha en superbra vän så nära, och kunna prata ut sig lite, det är ju inte så många chanser jag har det direkt här uppe. Det var så roligt verkligen, vi gick ut och åt varje kväll - O'learys i torsdags och sushi(!) och Pitcher's igår. Konserten i fredags var skön också - jag kom på att det var första gången NÅGONSIN som jag deltog i en konsert utan att ha flöjten med mig... kändes lite underligt. Det var så otroligt skönt att Erica kom hit, att se ett bekant ansikte! Men som sagt, nu är jag ensam igen, så det första jag gjorde när hon åkt var att göra det jag är bäst på - att öva. Trotsade regnet och cyklade till Konservatoriet och övade lite skalor och annat trevligt, hängde med konservatoriekatten (som var urgosig) och bara chillade lite sådär. Nu ska jag fortsätta tröstäta en massa engelsk konfekt i min ensamhet och se på patetiska musikaler på Netflix, så det så. Och nog lyssna på Muse. Antaligligen bara lyssna på Muse...HEJHEJ


Postat av: Mamma


Vet inte om det funkar att sända en länk men här är i alla fall en som kanske kan trösta lite...
https://www.youtube.com/watch?v=o-urnGgFs4k

2013-09-01 @ 12:04:36
Postat av: Anonym

Samma låt - bättre länk:
https://www.youtube.com/watch?v=DedaEVIbTkY

2013-09-01 @ 12:12:10
Postat av: Mamma

Det var jag som skickade andra länken - det står "Postat av: Anonym" - jag glömde fylla i avsändare. Ursäkta! Den andra variandten är bra mycket bättre kvalitet!!! Kram!

Svar: men ååh tack! <3
sannafelicia.blogg.se

2013-09-01 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback