valborg

2013-04-30 . 22:26:00
estet // Kommentarer 0


är hemma från en sjukt skön spelning i Boulognerskogen med slagverksensemblen! Vi fick ÄRAN att spela lite på scenen plus spela lite taiko under tiden dom tände brasan, och det var rätt okej ändå.
Sjukt kallt om fingrarna, men när är det inte det? Men som sagt, trevligt ändå!
Är ledig imorgon med, tror det behövs. Jag tror på fullt allvar att jag snart bryter ihop på grund av mitt projektarbete. Jag ska ha konsert NÄSTA TISDAG och det känns som att det är något som vi kom på alldeles nyss. Menmen, efter allt strul och alla missförstånd verkar det som att vi kommer ha den på morgonen, halv tio. Känns väl rätt ok, men just nu vill jag bara att det ska vara över. MEN nu ska jag bara bita ihop och börja skriva min rapport. Har skrivit fyra sidor, och har inte ens hunnit komma till det viktiga...
Försökr förtvivlat tagga inför studenten istället, bara 36 dagar kvar nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback