by any means necessary

2012-09-15 . 20:15:00
funderingar // Kommentarer 0



Vad är egentligen grejen med mig och alla mina impulsbesök hos frisören? Klippte mig idag, kände att det behövs förändring här - både fysiskt och psykiskt.
Inte bara måste jag återuppta mitt nya liv efter att ha varit sjuk ett tag (med andra ord, springskorna måste dammas av), jag måste också försöka låta bli att falla för all prestationsångest:

1. Jag måste hitta bra stycken till sökningarna för både de Musikhögskolor och Folkhögskolor jag ska söka.
2. Jag måste hitta bra stycken att spela på min projektkonsert.
3. Jag måste börja öva MYCKET mycket mer!
4. Jag måste plugga Cambridge-engelska varje dag.
5. Framförallt måste jag sluta använda "måste" i varenda mening jag säger nuförtiden. 

Det är väl lite för mycket nu helt enkelt. 
 
Men vem vet, kanske kan en uppfräschning av håret också innebära en uppfräschning av mig i allmänhet.
Både min personlighet och mitt allmänna liv behöver rustas upp lite. Det är väl bara att börja, antar jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback