there's nothing you can do that can't be done.

2012-10-05 . 20:58:31
musik // Kommentarer 0


Det blev inte så mycket med träningen idag. Eller jo, det blev det kanske. Men inte spinning. Istället fick jag sällskap av Erica på Actic, det var sjukt kul faktiskt. Kommer antagligen inte känna någonting i kroppen imorgon dock - har nog aldrig varit så omotiverad innan! 
Nu jag fortsätta fälla några tårar till nya Glee-avsnittet, och sedan trösta mig själv med the Big Bang Theory.
SÅ ROLIGA FREDAGSKVÄLLAR HAR JAG, *nej inte alls ensam. 

Och åh, ni har väl INTE missat att det idag är 50 år sedan the Beatles släppte sin första singel Love me do? För det är det. Tyckte det kunde hedras lite med en fin bild. Och en fin cover av Jim Sturgess. 
Jim Sturgess – All You Need Is Love
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback