längre bort än hem

2012-10-21 . 23:37:00
instagram // Kommentarer 0


(klicka på bilderna för att förstora)
 
Dungen – Panda
 
Idag är en såndär dag då man bara kör på autopilot 24/7, och bara stirrar blint på datorskärmen. När man inte spelar konsert i Fkp alltså. Den gick ändå förvånansvärt bra, trots att jag fortfarande är halvdöd sen Star for Life + en rephelg full med Wagner, Tchaikovsky och Dvorak. Men det är rätt skönt att det är över -- och från och med idag har jag blivit ledig från repen varje torsdagkväll (rätt skönt att Mozart inte har någon flöjt i hans requiem).  Och förresten - nu är det MINDRE ÄN EN VECKA KVAR tills jag är myndig och allt! Fest och sånt där är det som gäller - och ja, jag ska ut på krogen för första gången i mitt liv. Tänkte att man faktiskt inte kan vara anti-alkohol-och-fest förräns man har testat, eller hur? :) Ska bli kul! Nu vet jag inte ens vad jag ska tänka på - har inga läxor, inga rep, inga konserter... Vad händer nu liksom? Antar att jag får försöka göra som min lågstadielärare alltid försökte lära mig - att bli lite social. Man måste väl börja någon gång, och nu är jag ju ledig, såå.  HA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback