kärlek

2012-10-25 . 23:58:00
instagram // Kommentarer 0


Har den senaste timmen suttit och lyssnat på Muse och bara målat och målat och målat. När jag hittade min morfars palett, penslar och oljefärg, så kunde jag helt enkelt inte hålla mig. Och åh vad kul det är! Jag har aldrig den blekaste aning om vad jag kommer att "skapa" när jag börjar måla, men det är det som är så kul. Ofta blir det färger som bara blandas och blandas tills det blir något okej resultat, eller så är det någon bild i tusch med en massa kontraster. Kanske ska försöka "utvidga min horisont" lite! Jag kanske inte är den mest vana personen att måla med oljefärg, men det kan ändras! Borde kanske leta fram morfars staffli också...? 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback