johnny

2012-10-13 . 23:30:51
 // Kommentarer 2


har suttit och kollat på lite halloween-ish Tim Burton-filmer kvällen lång. Ni vet, Edward Scissorhands, Corpse Bride, Sleepy Hollow, the Nightmare Before Christmas, Dark Shadows osvosv! Det är inte helt fel, speciellt inte då man kan "skylla på" Cambridge-kursen - jag måste ju se engelska filmer utan text nu och så (gjorde det ju innan med också, men men). Har haft det toppen än så länge iallafall, och att Johnny Depp och Helena Bonham Carter är med i varenda film är såå grymt!! Nu ska jag hämta lite té, äta kiwi, och fortsätta känna mig allmänt duktig sådär!
 
 
Det har kommit en ny Sherlock-serie i USA nu btw. Elementary. 
Vet inte riktigt vad jag tycker om det än, ingen kan spela Sherlock & Watson som Benedict och Martin. Men får väl ge det en chans... motvilligt. 

Postat av: beatrice

mmmmmh låter som en helt ok kväll! vart kollar du elementary? online?
jag går också cambrigde, älskar det haha.

Svar: ååh det var det!! Jag kollar alla serier online på http://watchseries.eu/ - är nog beroende av den sidan tror jag........ superbra sida iaf. hahaha bästa kursen EVER typ. Älskar den med!!!!!!
sannafelicia.blogg.se

2012-10-14 @ 00:57:54
URL: http://almhagen.blogg.se
Postat av: beatrice

åhh bra, jag kollar också där haha!! har du sett säsong 7 av doctor who förresten?? ska kolla första avsnittet nu JÄTTENERVÖS inför the angels take manhattan!!!!!!!! och faen att vi aldrig satte oss och pratade på vägus :(

Svar: JAAAA DET HAR JAG!!! Gjorde det direkt när första avsnittet kom ut!! The Angels take Manhattan ärrr sviiiiiiiinbraaaaaa... grät rätt mycket.. bästa avsnittet i säsong 7, lätt! Och nu måste man vänta två jävla månader till nästa avsnitt........... :(ja, varför gjorde vi aldrig det?! Jag glömde typ bort det, var helt väck hela turnén haha
sannafelicia.blogg.se

2012-10-14 @ 22:49:41
URL: http://almhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback