från arkivet

2012-10-04 . 22:42:00
kreativitet // Kommentarer 0


Blev lite lagom nostalgisk sådär när jag hittade en "gammal" bild på Alice från när hon hjälpte mig med en fotouppgift! Man skulle skapa en bild utifrån en textrad från en låt (min var "I see your true colors" från Cyndi Laupers True Colors, klyftigt nog). Det var kul, men det jag egentligen mest kommer ihåg var allt mjöl vi kletade fast i ansiktet, vilket inte fungerade så bra, direkt... Men kul var det!
Och det blev ju faktiskt rätt coolt i slutändan.
Och bilden hänger fortfarande kvar i korridoren på V-höjd!!!


Har förresten pillat lite med designen igen. Nu är det rätt trevligt ändå, ska försöka hålla fast vid den mer avskalade stilen ett tag.
Det kanske håller... oktober ut? Får väl kämpa lite.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback