jag gör skillnad

2012-10-07 . 20:02:00
funderingar // Kommentarer 0


Beställde det här för några dagar sedan - en påse och ett sjukt bra armband! Allt från ungcancer.se , som är en toppenorganisation skapad av en tjej med en vision om att skapa en sorts mötesplats för cancerdrabbade ungdomar och deras anhöriga. Jag har följt hennes arbete sedan starten i princip, och det blir bara bättre och bättre - jag blir så glad att det finns människor med eldsjälar. Gå in på facebook och gilla Ung Cancer, och varför inte gå in på deras webshop och beställ hem lite snygga grejor som jag gjorde? Varenda krona går oavkortat till Ung Cancer, och därmed också för många drabbade! Det är ju knappast jobbigt, eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback