God knows I want to break free

2012-11-09 . 22:19:00
allmänt // Kommentarer 2


Queen – I Want To Break Free
 har suttit senaste timmen med att färdigställa min bild av Freddie. Känns skönt att ha det gjort, det har varit någon som jag har tänkt på i månader nu. Har upptäckt att min "passion" när jag målar är att ta ett färdigt porträtt, och sen göra om det i tusch - alltså bara med konturer osv. Det kanske låter simpelt och så, men det ger en sån frihet på något sätt. Det går inte att förklara helt enkelt. 
är nöjd hur som helst. Det är alltid kul att känna att man gör framsteg, för så känns det. Spelade nyss LOL med Elias förresten. Skönt att man har någon allierad, har tidigare annars bara blivit nedtryckt av elaka onliners, haha. Men jag lär mig väl snart.

Postat av: Klara

Wow! Vilken bild Sanna! En sån vill jag ha!!

2012-11-09 @ 23:41:32
Postat av: beatrice

men gud vad snyggt

2012-11-10 @ 22:48:48
URL: http://almhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback