as if nothing really matters

2012-11-15 . 20:51:46
allmänt // Kommentarer 0


Är det ens MÖJLIGT att ha såhär tråkigt en torsdagskväll? Jag vet att alla nu börjar känna den vanliga vinterdepressionen osv, men grejen är att jag verkligen inte har något att klaga på. Non. At. All. Det enda som har hänt i skolan den senaste tiden är ETT litet naturkunskapsprov. Nästa vecka har vi ett prov i Arbetsmiljö (inte jättesvårt, direkt), och sen Nationella i Svenska i 5 timmar - som man inte riktigt kan plugga på ordentligt. Sen är det ju någon GeMu-läxa hit och dit, men det är ju inte jätteansträngande, plus självklart flöjten. Men det ser jag inte ens som någon läxa längre - eller en skyldighet. Det är liksom i vardagen. SÅ VARFÖR ÄR JAG SÅ UTTRÅKAD? I vanliga fall brukar jag vara sånhär när jag i själva verket har tusen saker att göra, men som jag prioriterar bort för internets skull, men aah. Så är det ju inte nu. Har jag abstinens? Skolabstinens måntro? Vad är det som händer egentligen, börjar bli förvirrad. Inte ens Muse fick mig på bättre humör, dom som brukar vara så duktiga på det. Det är nog bara Queen som duger ikväll.

I'm Galileo Figaro! <--- klicka och lyssna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback