start me up

2012-05-23 . 22:06:09
allmänt // Kommentarer 0


NU ÄR DET GJORT!! JAG HAR HAFT MITT FÖRHOPPNINGSVIS SISTA NATIONELLA PROV I MATTE, NÅGONSIN!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAJAJA!!!! Firade detta med att sluta runt 11 och åka hem och sola i någon timme. 28 grader, inte helt fel det, direkt! Ska väl försöka ta mig samman och inse på ett högst moget sätt att det bara är 3 veckor kvar i skolan, och därför borde jag plugga jättejättemycket. Men det gör jag inte nu - laddar istället upp för allt annat skoj som händer under dessa veckor, som kanske lördagens Eurovisionkväll hos Lova, utspringet, afrokonserten, vårkonserten, massor av fika och sol, estetfotboll, STUDENTEN, och till sist Kroatien i en vecka med Paraden. Tycker faktiskt man kan få tänka på det en kväll, istället för det skolarbete som finns kvar! 
Återupplivade mitt intresse för the Rolling Stones, förresten. Mick Jagger var ju trots allt värd för det sista SNL-avsnittet för den här säsongen, så varför inte liksom? Dom är faktiskt rätt grymma!
The Rolling Stones – Start Me Up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback