if I leave you

2012-05-18 . 22:58:33
allmänt // Kommentarer 0



Kände för en förändring idag. Efter att ha varit på en alldeles för lång vända på stan med hela familjen hämtade jag saxen och klippte av luggen. Känns asbra, och när man är student och inte har råd med dyra frisörer får man helt enkelt köra budgetvarianten - tycker faktiskt det blev bra, trots det! 
Kom förresten hem från Norge igår kväll, det var nog första gången under de senaste åren om jag faktiskt tyckte det var roligt (så positiv är jag...)! Men det var det faktiskt, är bara alldeles, alldeles för trött för att ens fatta att det är långhelt nu.... Orkade knappt se igenom hela Hitchhiker's Guide ikväll, och det säger väl allt, skulle jag tro. NU väntar hursomhelst ett nytt avsnitt av i princip alla mina favoritserier, alltså Glee, HIMYM, Grey's, Criminal Minds, New Girl osvosv............
Och (Grey's Anatomy spoilers...) HERREGUD LEXIE!!! Kände bara att jag var tvungen att säga det. Se på egen risk, typ.............. Hare bra!

Mando Diao – If I Leave You bästbästa killarna

(FÖRRESTEN, EXAKT 4 VECKOR KVAR AV TVÅAN IDAG!!! SÅ JÄDRA SKÖNT!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback