swoon

2012-03-30 . 23:48:02
funderingar // Kommentarer 0


Får nog sammanfatta den här månadens besatt-av-lista, eftersom jag nyss kom på mig själv med att automatiskt googla på bilder av David Tennant och Benedict Cumberbatch det första jag gör när jag startar internet.... så, here it comes. Top 5 helt enkelt:

- Sherlock (obviously)
- DOCTOR WHO!!
John Williams underbara musik - får verkligen ALDRIG ALDRIG ALDRIG nog!
- HUNGERSPELEN, på alla möjliga sätt och vis. Katniss, Rue, Peeta... åh.
- Twitter! Om jag fortsätter på det här viset är jag rädd att det blir ett rätt.. ohälsosamt.. beroende till slut. Suck.

nu ska jag, förvånande nog, ta och kolla på mer Doctor Who-avsnitt, varvat med Criminal Minds.
Efter en sådan här extremt jobbig dag, mentalt sett, kan jag nog behöva lite rymdinvasioner/psykopater i mitt färglösa liv.
Jepp. Det är såhär positiv jag vanligtvis är, fredagkvällar som denna... ;) Allons-y!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback