Major Minus

2012-03-10 . 20:31:58
allmänt // Kommentarer 0



har verkligen förlorat precis hela dagen efter ett heldagsrep med Paraden... Inte toppenkul med tanke på det möjliga skolarbete som jag skulle ha kunnat göra, men icke. Istället sitter jag här i mitt rum nu, dels av den trötthet som allt blåsande för med sig, och dels i protest mot den så kallade Melodifestivalen. Först tänkte jag faktiskt ge den en chans - dels för att det tidigare varit bra, och dels för att jag antagligen kommer bli utfryst i skolan på tisdag om jag inte vet vem som vinner. Men efter att ha funderat på de där timmarna med Björn Ranelid, Loreen, och Sarah Dawn Finer, så har jag helt enkelt kommit fram till att det INTE ÄR VÄRT DET.  Jag är inte riktigt på humör för att sitta och lyssna på halvdan musik kvällen lång, nämligen........:) 

Istället ska jag försöka skaffa mig lite kvalitetstid med alla mina älskade filmer - som typ Harry Potter del 2, och X-men. Det är SÅ mycket bättre än någon liten schlagertävling! (jag vet att mina kära klasskompisar antagligen kommer mobba mig på tisdag, men so be it.)

tydligen går det inte att kommentera på bloggen heller, jag vet inte vad som är fel.. :/ kan bli att jag får göra om bloggen en gång till (suck), eller så får det helt enkelt vara så här. Jag vet inte. Vi får väl se.

Coldplay – Mylo Xyloto


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback