Jane Eyre

2012-03-14 . 22:20:01
allmänt // Kommentarer 0



kalla mig nördig, men det är under sådana här stunder som jag verkligen är lycklig. Efter att ha skrivit i timtal om Candide, Voltaire och Jane Austen, blir jag SÅKLART helt besatt av brittisk skönlitteratur (Stolthet och Fördom, you name it). Jag slukar ALLT! Sprang därför ner till biblioteket efter skolan och lånade Jane Eyre - har superhöga förväntningar, men vad jag har hört så kommer den nog inte göra mig besviken! :) har alltid haft en förkärlek till enorma böcker,  konstigt nog... Att pärmen dessutom är så använd så man knappt vågar titta på boken, är helt underbart!
Det jag vill komma fram till - nu ska jag, efter timmars plugg, ta och belöna mig själv med en underbar berättelse!
Böcker är alltför underskattat nuförtiden....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback