Hunger Games

2012-03-26 . 14:42:31
på vita duken // Kommentarer 0


Tänkte ta och skriva en liten recension igårkväll om the Hunger Games, som jag gick på med mamma... Dom planerna raserades lite när det första jag gjorde igårkväll var att somna.. mindre smart. Men nu har jag ett litet hål, så jag slänger in det här istället! :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det räcker helt inte att säga att den var jättebra, för det var den - den var VÄLDIGT EXTREMT SUPERBRA på alla sätt och vis!! Orden räcker nog helt enkelt inte till i det här fallet... Det var bara två småsaker som jag tänkte på, annars var filmen precis likadan som i böckerna - och då jag antar att det är svårt att få med alla detaljer i en två och en halv timmes lång film, tycker jag allt att det är ett BRA betyr.
Måste väl erkänna att jag börjar skaka litet när jag tänker på filmen... (ja, jag är en sån person).
Lite småkär blev man i Peeta också, det hade jag inte väntat mig ;)
så - Sjukt bra, sjukt bra! Gå och se den. DIREKT. Det är nästan så att jag kommer se den igen, bara för att. ÅH, vad bra den var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback