Euforia

2012-03-09 . 00:04:10
allmänt // Kommentarer 0




Medans alla håller på och tjatar om den där Melodifestivalslåten Euforia, har jag passat på att återupptäcka Helen Sjöholms fantastiska album Euforia - rätt skön musik det faktiskt, mycket bättre än någon simpel (och ja, en rätt dålig) "schlager"låt. 
Imorgon ska jag iallafall ta och ta och njuta av en kort skoldag - självklart är en himla massa flöjtövande inplanerat!! I helgen ska jag äntligen ta mig lite tid med kameran, känns som att det var evigheter sen...
Och så till slut, självklart lite Sherlock (behövde jag ens säga det, haha?).  Ska bli rätt härligt helt enkelt!!
Nu ska jag iallafall ta och sova, har hört att det kanske kan vara bra att sova mer än 5 timmar varje natt........ vi får väl se hur det går.


btw, har fått typ 11 nya föjare på twitter på runt två dagar, sen jag blev en Sherlockian, på riktigt.
HÄÄRLIGTT! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback