don't let it break your heart

2012-03-18 . 18:20:26
allmänt // Kommentarer 0


Coldplay – Don't Let It Break Your Heart

är nyss hemkommen efter mat på pizzerian vid Maxi i stan (den som ingen vet vad den heter), och det var nog den enda grej som kändes någorlunda värd idag. Hela familjen(!) var ute och gick(!!) innan pga min läxa i Fotografisk bild A - som förresten gick URUSELT... menmen! :)
Jag är glad ändå!

Mina älskade favoritskor börjar nog åldras riktigt ordentligt nu förresten.. :( Efter att ha hängt med under större delen av min högstadie-period fram tills nu, antar jag att det börjar bli dags att börja spara till nya...blä. Fäller en liten virtuell tår över dom, här på bloggen.

Nu ska jag iallafall ta och försöka plugga till matteprovet.. men hur pluggar man till det egentligen?
Det känns som att man antingen kan det eller inte - och jag kommer definitivt faila STORT!
Men som jag sa innan - vad gör det? Jag är glad ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback