Doctor Who

2012-03-14 . 22:45:31
på vita duken // Kommentarer 0


är förresten HELT FAST för en "ny" serie - Doctor Who !!
Efter att ha hängt på lite Sherlock-sidor på Twitter, verkade det som att det var en rätt go serie, så jag tog en titt - och så GO' DEN ÄR! :) Jättenördig, så den passar mig utmärkt!
Det sjukaste av allt är ändå att den tionde doktorn (säsong 2-4) spelas av David Tennant? Om ni inte har hört namnet tidigare, så känner ni nog ändå igen honom som den superläskiga dödsätaren Barty Crouch Jr från den fjärde Harry Potter-filmen? haha, så sjukt är det - den dödsätaren tyckte jag alltid var den mest läskiga i hela filmen, och nu spelar han en utomjording som räddar världen?? 
Först såg jag bara Dödsätar-David framför mig när jag kollade på de första avsnitten av Doctor Who - nu är det tvärtom! Jag ser bara the Doctor framför mig när jag ser på Harry Potter....... haha, lite sjukt faktiskt. Alla ni som har sett Doctor Who tidigare vet vad jag menar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback