Charlie Brown

2012-03-11 . 23:10:10
 // Kommentarer 0



kan verkligen inte sluta lyssna på Coldplay, de är så sjukt bra!!! Deras skiva, Mylo Xyloto, är så galet underbar - jag tror jag har lyssnat på den i timmar i sträck idag... Inte så hälsosamt kanske, men ack så trevligt.
Ska ta och kolla på lite mer avsnitt av Doctor Who nu - efter att ha nördat en massa SH-avsnitt (kan ALDRIG bli trött på honom) så känner jag av behovet att bli mer "traditionellt" nördig. Alltså passar Doctor Who mig alldeles utmärkt - tidsmaskiner, aliens, världens undergång hotas, och blablabla. Ni känner mig. Jag blev fast efter första avsnittet. Plus - gamla hederliga B-specialeffekter säger man ju inte nej till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback