sista dan

2012-06-14 . 15:10:21
allmänt // Kommentarer 0



imorgon smäller det - både Paulinas födelsedag, skolavslutning då JAG SLUTAR TVÅAN OCH SNART BLIR TREA(!!!), och resa till Kroatien på en och samma dag! Antar därför att det är bäst att börja packa, känns som en aningens klok idé.

Var för övrigt på en sorts informationsdag på KSS imorse - har fått sommarjobb där, på värsta skumma avdelningen, en avdelning som ingen riktigt vill prata om har jag märkt.. Bensår. Jepp. Låter jättemysigt, verkligen - håller väl tummarna för att alla de där timmarna framför Grey's Anatomy ska ha gjort mig lite tuffare - det lär vi väl märka då.

Nu ska jag leta fram de största väskorna i hela huset och börja packa, känns vettigt som sagt.
Ha det bra, så hörs vi inte förräns om elva dagar! TJO!

NU är mitt gamla objektiv fixat förresten, supernöjd! Det gör alltid lite ont inombords när något med kameran är trasigt.......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback