nytt liv, eller?

2012-07-06 . 01:17:14
funderingar // Kommentarer 0


Jag har nog aldrig varit såhär nyttig och allmänt nöjd som under den här senaste veckan. Fick under nyårsafton för hundra år sedan för mig att börja ett nytt, hälsosamt liv, på alla möjliga hurtiga sätt, vilket SÅKLART gick sådär bra. MEN nu är det allt dags att ta tag i det, och en bra början på ett nytt och hälsosamt liv är ju faktiskt bra och nyttiga joggingskor! Åkte helt enkelt in och köpte det idag, är sjukt nöjd, sjukt nöjd (har förresten börjat med en massa frukter och bär, istället för massa godis, och det är ju också ett plus). OCH JAG HAR SPELAT EN MASSA! Har haft ett sånt fruktansvärt skyldigt samvete, har ju knappt övat något under lovet... :( Men det får också bli något som jag ska ändra på - det är ju trots allt Vägus-dags snart. Måste ju komma igång igen! 

Har ställt väckarklockan på en alldeles för plågsam väckningstid nu, men om man har köpt nya skor så har man, orkar inte springa mitt på dagen i 28-gradig sol, liksom. NU ska jag försöka sluta upp med att skriva ännu mer flummiga saker och gå och lägga mig, GODNATT!
 
Bara jag som förresten diggar blogg.se's nya sida? Den är go' ju! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback