lite ljus är allt som krävs

2012-07-25 . 21:51:00
allmänt // Kommentarer 0


Sitter och skriver lite i min rätt söta Bridget Jones-dagbok. Man behöver ju inte så mycket mer än en dagbok, en penna och en dramatisk belysning för att kunna brainstorma lite, eller hur?

För alla er Harry Potter-nördar därute (ja, jag menar ni som kan alla sidor i böckerna/citat ur filmerna utantill osvosv) så SKA ni iallafall ta er en titt på A Very Potter Musical på YouTube som är jättteeeeekuuul! (Tycker iallafall jag då..)
Darren Chris är med - ni vet, han som spelar Blaine i Glee? Lite kul, det dära!
Nu ska jag sova bort äckelontet i halsen, och var tvungen att sjukskriva mig från jobbet imorgon. Blä. Hoppas jag kan va tillbaka på fredag iallafall, jag börjar ju faktiskt få in vad jag ska göra i huvudet nu!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback