it's strange but it's true

2012-07-19 . 17:16:00
allmänt // Kommentarer 0


har nyss kommit hem efter ännu en lång dag på den här (första) arbetsveckan... har verkligen underskattat hur mycket kraft det tar, det är inte klokt! Det första jag gör när jag kommer hem är att göra mitt allra, allra bästa för att inte somna ståendes....
Går och lägger mig runt klockan 7-8 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Ni som känner mig rätt väl vet väl att jag är en nattmänniska, så.... ja. Är inte så van vid det här helt enkelt! Men kul är det, mycket roligare än vad jag hade trott!! Det är inte så värst jobbigt, mentalt, heller - vilket jag trodde det skulle vara. Efter alla år på sjukhuset trodde jag ALDRIG att jag skulle sätta min fot där igen, speciellt inte iförd sjukhuskläder.
Men Bensårscentrum, det är trevligt det... hmmh. Fast jo, det är det ju.
Nu ska jag försöka piggna till lite, tydligen ska vi ut och äta nu? Hm. Håller tummarna för att jag inte somnar i i maten...
 
bjuder på en bra låt också, när jag ändå håller på.
Queen – I Want To Break Free
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback